Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Biztonság

2008.11.04. 15:54 :: lyza

Ezen a szép őszi napon is kezdjük a mai sorokat egy szép zenével!

Mára ezt választottam:

 

Kattints ide!

 

Mindannyian biztonságra vágyunk. Paradox módon mégis egyetlen biztos pont van az életünkben: a bizonytalanság. Sosem tudjuk, mit hoz a következő pillanat, semmisem kiszámítható előre. S jó, hogy így van, jó, hogy nem ismerjük előre a sorsunk forgatókönyvét. Ettől lesz az életünk mindig friss, mindig új. Ettől izgalmas.

 

„Éppen a biztonság keresésével teremted a problémát. Minél jobban keresed, annál bizonytalanabbá válsz, mert a bizonytalanság az élet természetéhez tartozik. Ha nem keresed a biztonságot, soha nem is fogsz nyugtalankodni a bizonytalanság miatt.”

 

A teljes idézethez kattints ide!

 

Folytatjuk az önismereti tesztsorozatunkat. Ha van 20 perc szabad, nyugalomban eltölthető időd, itt most tesztelheted magad!

 

Kattints ide!

 

Mitől is vagyunk betegek, ha betegek vagyunk? Itt most nem a megfázásra gondolok, mert hűvös időben a nem kellő öltözék mellett ez bizony előfordul. Régebben megvettem egy könyvet Mit árul el a betegséged? címmel, s roppant érdekes dolgokat olvastam. Hasonló dolgokat fogalmaz meg az a cikk, melyet feltettem a honlapra. Mindenkinek érdemes elgondolkodnia rajta, mert roppant igaz!

 

Itt találod!

 

Kívánok Neked örömet és békességet a lelkedben! S ha még van kedved böngészni a honlapon, itt átnézheted, hol, mit találsz!

 

1 komment

Címkék: blog zene élet biztonság egészség test idézet lélek gondolatok életmód gondolatébresztő

süti beállítások módosítása