Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Az élet könyve

2010.12.02. 13:38 :: lyza

Napjaink a készülődés jegyében telnek, ezzel kapcsolatosak a mai gondolatok is.

 

Ma olyan ajándékötletek kerültek fel a honlapunkra, melyek pillanatok alatt elkészíthetők, s elkészítésükhöz videó felvételeket találsz.

Itt nézheted>>>

 

A régi látogatók tudják, hogy 2008-ban már terveztem első könyvem kiadását, ez akkor sajnos a gazdasági válság miatt meghiúsult. Akkor, álmaim beteljesülését a Létezésre bíztam, s tudtam, hogy eljön az idő, amikor álmom valóra válik. Épp e levél írása előtt hívott a nyomda, hogy december 3-án, pénteken kiszállításra kerülnek a példányok. Kicsit változott 2008 óta, de ez így is van rendjén. S most végtelen öröm és hála van a lelkemben, s Isten áldását kérem minden olvasóra.

Részletesen a könyvről és a tartalomról itt>>>

 

Az Ezokuckónkba ma olyan zenéket válogattam, amik Karácsonykor kellemes harmóniával tölthetik meg otthonodat. Természetesen ez még bővülni fog.

Íme, az eddigiek>>>

 

Örömteli várakozást mindenkinek!

 

 


komment

Címkék: blog élet könyv én gondolat idézetek karácsony idézet gondolatok ajándék szeretet gondolatébresztő sors harmónia új kor klub


süti beállítások módosítása