Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Céljaink és vágyaink

2008.04.25. 11:44 :: lyza

Gondolom, Te is feltetted már magadnak a kérdést: mi az életed értelme, mi a célja S kerestél rá valami elfogadható választ. Jobb esetben mindig az volt az életed értelme, amiben éppen örömödet lelted. S az volt a célja, hogy ezt megtartsd. Pedig ez tévedés. Én is nehezen értettem meg.
 
"Az élet célja az élet maga"-olvastam valaha régen ezt az idézetet, szégyellem, de már nem emlékszem, kitől. Nem értettem.  Vitattam. Hogyan lehetséges ez? Hiszen kell valami cél, amiért küzdünk, amiért sokmindenről lemondunk, s ha célba értünk, boldogok vagyunk. Aztán rájöttem, tévúton járok. Az életnek nincs célja. A létezés szépségéért vagyunk itt, ezen a bolygón. Annyi gyönyörűség vesz körül az illatozó virágoktól a csillagos égboltig, a mosolygó arcoktól a meleg ölelésig: mi kellene ennél több? Mi kellene ennél több, mint nap, mint nap elmerülni ebben? Nyitott szemmel járni, s újra felfedezni azt, ami körülvesz bennünket? Persze, dolgozunk, mert fenn kell tartanunk magunkat. De ez csak életösztön. Nem cél. Eszköz.  Persze pénzt keresünk, de ez is csak eszköz. Lakásunk van, autónk van, de ez is csak eszköz. S ha ezen túl látsz, abban a pillanatban meglátod, hogy a létezésed nagyszerű! Kattints ide:
 
 
Vegyél részt a létezésben, vegyél részt mindabban, amit nyujtani tud számodra. Ne veszíts el egyetlen pillanatot sem! Az, hogy Te itt és most boldog lehess, örülni tudj nem a főnöködön, családodon, ellenségeiden, barátaidon múlik. Kizárólagosan csak rajtad. Hogyan teheted mindezt? Kattints ide:
 
 
S hogy hozzásegítselek a szépségek megéléséhez, számomra nagyon kedves meditációs zenével bővült a Neew Age menüpont. Bízom abban, hogy Te is találsz közöttük lelkednek és kedvednek valót. Kattints ide:
 
 
Kívánom Neked a mai napra, nézz a fénylő égboltra, a nyíló virágokra, utadon vedd észre azt, ami mindig is előtted volt, de eddig nem vetted  észre.
 
Kívánok szép napot!

komment

Címkék: blog élet én depresszió pánik életmód vágy gondolatébresztő cél

süti beállítások módosítása