Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Boldogságra születtél!

2008.06.18. 11:06 :: lyza

Ezen a szép esős napon - mert az esőnek is megvan a maga szépsége! - a boldogságról szeretnék írni Neked. Arról, hogy erre születtünk, s csak mi tehetünk azért, hogy ez így is legyen. Hogy élni tudjunk azzal, amit ajándékul, örökségül kaptunk.
 
"Lehetséges, hogy most másképp látod, másképp érzed. Lehet, hogy ennek tudatát már régen elvették tőled. Mégis, mégis: boldogságra születtél!"
 
A teljes szöveghez kattints ide:
 
 
Ehhez kötődnek az alábbi gondolatok. Kattints a címre!
 
 
S a mai üzenetemmel fogadd tőlem szeretettel ezt a gyönyörűséges zenét! Benne az élet minden örömével.
 
 

komment

Címkék: blog zene élet én depresszió pánik szorongás idézet boldogság önismeret harmónia önmegvalósítás új kor klub


süti beállítások módosítása