Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Ünnep

2008.06.25. 12:13 :: lyza

Ünneplünk!

 

Éppen ma egy éve, hogy útjára indult az Új Kor Klub honlapja! Így hát ünneplünk! Leírtam, mit is jelentett számomra ez az egy év.

 

Te is leírhatod a hozzászólási lehetőségben, mit hozott a Te életedbe a honlap.

Kattints ide:

 

-Születésnap

 

Szerettem volna az ünnepünkhöz illő idézetet választani számodra, számotokra.

Azt hiszem, jobbat nem is találhattam volna:

 

"Ha a szeretetben gyökerezel, valódi gyökereid vannak. Másképpen nem lehet gyökeret verni. "

 

A teljes idézethez kattints ide:

 

-Gyökerek

 

S hogy valami szépet is hallgassunk ezen szép napon, ezt a zenét választottam a Zeneszobánkból, önző módon, ez a kedvencem!

 

-Jean-Michel Jarre - Oxygene IV

 

Köszönöm Neked ezt az egy évet! Gyönyörű utazás volt és lesz a jövőben is.  Szívem minden szeretetével kívánom, hogy merj álmodni és váljanak valóra álmaid. Ahogyan az enyémek is valóra válnak.

 

 

komment

Címkék: blog élet születésnap idézet öröm szeretet gondolatébresztő életmóg


süti beállítások módosítása