Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Meglepetés mindenkinek!

2008.11.07. 11:20 :: lyza

 

Valami történik, és kettősség keletkezik. Amikor olyasvalami történik, amit kedvelsz, feltámad a vágy is, hogy megőrizd. Amikor olyasvalami történik, amitől csodálatos érzésed támad, felébred benned a félelem is, hogy elveszítheted, ezért minden rossz megjelenik: a mohóság, a félelem.”

 

A teljes idézetet ide kattintva találod!

 

Sokan kérdezték tőlem, hogyan lehet a kavargó gondolatoktól megszabadulni, hogyan lehet ellazulni, megpihenni? Hogyan értem el, hogy megszabadultam a szorongásaimtól, a félelmeimtől? Ennek a technikáiról indítok egy sorozatot. Ezek természetesen csak az én technikáim. Azt írom le, ami nekem bevált, ami nekem segített. Az első a zenéről szól, mely hatalmas gyógyító, feltöltő erő! Magad is tapasztalni fogod jótékony hatását. Itt megismerkedhetsz vele, kattints a címre:

 

Az ellazulás művészete 1.

 

Szintén többen vetették már fel, indítsunk egy Fórumot a gyermekeinkkel kapcsolatban. Úgy gondolom, akinek gyermeke van, azok számára azért érdekes, a fiatalabbak számára pedig azért, hogy meglássák: szüleik szeretetből aggódnak értük. Itt várjuk azoknak a fiataloknak a véleményét, gondolatait is, akiknek gondjuk van az ősökkel, hiszen ebből az ősök is sokmindent tanulhatnak. Mert ugye néma gyereknek még az anyja sem érti a szavát, mondja a mondás. A nyitó gondolat egy klubtársunk elküldött története. Kérlek, szólj hozzá! Amiért én most ezt nem tettem, nem szeretném a saját gondolataimmal befolyásolni senki gondolatait.

 

Itt találod!

 

Kívánom Neked, hogy tapasztald meg a teljes ellazulást, a teljes csöndet, melyből erőt, békességet nyersz!

 

 

komment

Címkék: blog fórum zene élet depresszió pánik egészség idézet gondolatok meditáció életmód gondolatébresztő ellazullás

süti beállítások módosítása