Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Utazás- Veled vagy nélküled

2009.05.14. 19:58 :: lyza

Általában a felvetett kérdésekre könnyen tudok válaszolni, kivéve, ha rólam van szó… Sokan és sokszor kérdezték már a honlap születése óta: ki vagyok én? Hm… Írhatnék most egy önéletrajzot, tudod, olyan hivatalosat, de semmi értelme sem lenne. Készítettem hát helyette egy bemutatkozó oldalt, melynek szövege a honlappal egy időben a született, a többi mai alkotás, úgy fogalmaznám: kitárulkozás. Ebben minden benne van, ami az én lelkiségem, szellemiségem, ami Itt és Most motivál engem. Ami a belső valóságom.

Ha Te is kíváncsi vagy erre, itt megnézheted:

 

Kattints ide!

 

Az első út, amelyen végig kell menned ahhoz, hogy önmagad megtaláld: az egyedüllét útja. Nem azt írom, hogy magányos út, mert az egyedüllétben sosem vagy magányos. Mindig vannak társak melletted. Csak azt jelenti: ahhoz, hogy adni tudj magadnak és másoknak is, először önmagadnak kell adnod.

 

ha képtelen vagy egyedül lenni, képtelen leszel szeretni is. Akkor az úgynevezett szereteted csupán menekülés lesz önmagad elől. Nem lesz valódi szeretet, nem lesz valódi kapcsolódás. Ki fog kapcsolódni kihez?”

 

A gondolatokat itt olvashatod:

 

Alapvető egyedüllét

 

Sok tartalmas, mindenkinek és mindenkihez szóló hozzászólás érkezett, az Érzések és gondolatok oldalon, melyet most szeretnék megosztani veled.

Itt válogathatsz a téged érdeklődők között:

 

Kattints ide!

 

Itt szeretném megköszönni mindenkinek a közös utazást, a közös gondolkodást. A sok gyönyörű pps-t, A sok kedves szót, bátorítást. Mert tudjátok egy nagy és közös játék, közös utazás ez az egész! S nagyon-nagyon jó Veletek!

 

Küldöm Neked, s mindenkinek a mai videónkat:

 

Zenénk a mai napra

 

Legyen fény a lelkedben, szeretet a szívedben!

 

komment

Címkék: blog zene élet én depresszió pánik szorongás idézet gondolatok boldogság életmód gondolatébresztő

süti beállítások módosítása