Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Gátjaid

2009.06.13. 09:04 :: lyza

Szeretnél boldog lenni, szeretnél szeretni, szeretnél mindig boldogságban élni. Mi az akadálya? Merre és kiben van? Hol keresd?

Erre adnak választ a következő gondolatok:

Feltételeid a gátjaid

A kétségbeesés azért jön el, mert szivárog az energia, és az emberek elfelejtették, hogyan őrizzék meg. Az ezer és egy gondolatban, aggodalomban, vágyban, képzelgésben, álomban, emlékben szivárog az energia. Olyan felesleges dolgokban szivárog el, amelyeket könnyen el lehet kerülni.”

A gondolatokat itt olvashatod:

Energia

S a fentiek kiegészítéseként küldöm Neked a következő videót, boldog hétvégét kívánva:

Kattints ide!

komment

Címkék: blog én idézet gondolatok szeretet energia gondolatébresztő önismeret gát osho akadály életöröm új kor klub


süti beállítások módosítása