Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

A legjobb barát

2007.05.13. 09:09 :: lyza

Müller Péter: Lomb és gyökér

részlet 


"A legjobb barátod, legszorosabb szövetségesed. a leghűségesebb társad és a legbölcsebb tanácsadód is te magad vagy önmagadnak. És a legkitartóbb is, mert a többiek többiek-mennek, kísérnek egy darabig, majd elhagynak, de ÉN-ed születésedtől halálodig, sőt azon túl is elkísér.  Önmagad tanítója, bírója, mestere, orvosa, pszichológusa te magad vagy - minden külső segítség csak saját ÉN-ed hangját teszi hallhatóvá számodra. Rossz közérzeted, depressziód, félelmed, s gyakorta betegségeid oka, hogy ÉN-ed elégedetlen veled...

 

Minden disszharmóniád oka, hogy önmagaddal rossz viszonyban élsz - és semmiféle külső megpróbáltatás nem ad felmentést. Külső körülményeid csak  akkor rendeződnek, ha előbb önmagaddal kerülsz harmóniába.

 

Ha önmagad kezét egyszer megtalálod, önmagaddal  végre egyet értesz, olyan biztonságba kerülsz, amelyet soha semmiféle külső védelem nem tud biztosítani. Ha a sorsod nehéz: könnyűnek fogod érezni. Ha küzdeni kell, győzelmed biztosítva van, mert a legnagyobb harcot, önmagaddal vívott háborúdat már sikerrel megvívtad."

Bővebben a www.abbcenter.com/szepseg_egeszseg oldalon.


komment

Címkék: blog élet én depresszió pánik életmód gondolatébresztő

süti beállítások módosítása