Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Sírj,ha sírnod kell!-részletek

2007.06.29. 18:56 :: lyza

Félsz kimutatni az érzemeidet. A mit szólnak ha.... erősebb, a fejedben, mint a tihanyi visszhang. Állítólag sírni szégyen. Sírni gyengeség. Sírni zsarolás. Sírni csúf. Valóban?

Érdekes. Ezt mindig azok mondják, akik megbántottak Téged. Vagy azok, akiknek fogalma sincs arról, milyen fájdalom van Benned. Ha nevetsz, az nem baj. Azt nem kérdőjelezi meg senki. Azt szabad! A nap 24 órájában jogodban áll boldogan vigyorogni, a felhők felett lebegni, átszellemült boldog arccal fordulni boldog-boldogtalan felé, - DE! -sírnod nem szabad. A könnyeket látva Alaszkáig szalad mindenki a környezetedből....

Azt szokták mondani, uralkodj magadon.

Hát, sokmindenben ez nagyon helyes, mondjuk utálhatod a cicákat jogodban áll, de hálás lennék, ha uralkodnál magadon és nem nyírnád Gerzson úrfimat, a kandúromat. S nem hiszem, hogy azért mert utálod a rózsát, a szomszéd kertjéből ki kellene irtanod az összes rózsabokrot. Igen, van amikor uralkodni kell magadon, bár én erre sokkal jobban szeretem a tolerancia szót: én tolerállak, elfogadlak Téged a számomra elmebajosnak tűnő dolgokkal együtt, megtennéd Te is ezt velem?...

Azt mondom, ne uralkodj az érzelmeid felett.

Fogadd el őket, éld meg teljes intenzitással, olyan mélységgel, amilyenre csak képes vagy. Mert mindaz, aminek nem engedsz teret, összegyűlik a lelked mélyén, s vulkánná válik...

Azt mondom sírj.

Mert a sírás szabaddá tesz. Könnyebbé, szabadabbá teszi a lelked. Az elsiratás elengedés. Úgy hogy én most a helyedben a következőt tenném...

Ha érdekel a teljes tartalom kattint ide:Új Kor Klub

komment

Címkék: blog élet pánik életmód gondolatébresztő depresszó


süti beállítások módosítása