Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Légy sebezhető!

2007.07.29. 15:50 :: lyza

Már régen jelentkeztem, mert minden mozgásban van körülöttem, olyan kiforrás előtti állapotban. Ráadásul itt a nyár-igaz a hőségből sokunknak elegünk van-viszont imádom a napfényt, a nyári égbolt ragyogását, a csillagokkal teli eget. Talán ez lendített igazi mozgásba is, hogy sokkal céltudatosabban és következetesebben tegyem azt, amit elkezdtem. Mostanság internetközelben sem vagyok-kell egy kis eltávolodás. Remélem az augusztus közepétől indúló új dolgok mindannyiunknak  számára örömet és meglepetést  hoznak.

Szeretnék valami szépet, biztatót, örömtelit küldeni Nektek, s lehet, hogy meglepő, de ezt az idézetet választottam.

"Légy sebezhető!

Emberek milliói döntenek úgy, hogy nem lesznek érzékenyek. Vastag bőrt növesztenek maguk körül, hogy senki ne okozhasson nekik fájdalmat. De ennek nagy ára van. Senki sem okozhat nekik fájdalmat, de boldoggá sem teheti őket senki.


Amikor elkezdesz kinyílni, mindkét dolog elérhetővé válik: olykor beborul az ég, máskor sütni fog a nap. De ha ott maradsz a barlangodba zárva, akkor nincs felhő, és nincs nap sem. Jó előjönni, táncolni a nappal, és igen, jó olykor elszomorodni a felhőkkel - és néha feltámad a szél is. Ha előjössz a barlangból, minden dolog lehetségessé válik, és közéjük tartozik az is, hogy az emberek fájdalmat okozhatnak neked... de ez csak egy a dolgok közt.
Ne gondolj rá túl sokat, különben megint bezárulsz. Több millió lehetőség vár; gondolj azokra is. Boldogabb leszel; több szeretet lesz benned. Elérhetőbb leszel, és más emberek is elérhetőbbé válnak számodra. Képes leszel nevetni, képes leszel ünnepelni. Ezer és egy lehetőség van. Miért választasz egyetlenegyet, azt, hogy az emberek fájdalmat okozhatnak neked?" (OSHO)


komment

Címkék: blog élet életmód gondolatébresztő


süti beállítások módosítása