Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Egy kis jókedv ...

2007.08.28. 22:36 :: lyza

Csokorba gyűjtöttem Neked egy pár humoros idézetet, hogy lazíts, ha netán fáradt lennél!

"Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának."

"Az őserdő az a hely, ahová az emberi kéz még nem tette be a lábát... "

"Jézus a válasz. - Mi a kérdés?"

"A javadat akarja! Ne add oda!"

"Az a baj a semmittevéssel, hogy nem tudod, mikor végeztél."
"Ha elhagysz, veled mehetek?"

"Lehet, hogy szebb vagy, mint én. Lehet, hogy bölcsebb vagy, mint én. Lehet, hogy jobb vagy és tehetségesebb meg minden. De hé, szerinted ez engem hol érdekel?"

"Az öregedés kezdetének biztos jele, ha leállít a rendőr és javasolja, hogy menj gyorsabban."
"Tetszik, hogy karcsú a derekam, izmos a karom, és egyáltalán, sportos a külsőm. Csak az nem tetszik, hogy mindezt zsírpárna takarja el."
"Ha majd lesz gyerekem, veszek egy iker-babakocsit, és azt mondom majd neki, hogy volt egy ikertestvére, de nem fogadott szót."

"Olyan világban élünk, amelyben a limonádé mesterséges aromákat tartalmaz, ellenben a bútorápoló szerek valódi citromot."

"Lófarkas kislány keresi hasonló tulajdonságokkal rendelkező fiú ismeretségét..."

"Szeretem a határidőket. Szeretem azt a kis surranó hangot, ahogy elhúznak mellettem..."

"A magyar orvostudomány: bármi bajod van, aminek nem látható az oka, nyugtatót kapsz. Ha nem segít, kiveszik a vakbeled. Végül elküldenek összes létező vizsgálatra, hogy megállapítsák, semmi bajod."

"Ne szavazz! Csak bátorítod őket..."

"Légy kedves gyermekeiddel, hiszen ők választják ki neked a szociális otthont..."

"Az egér nem más, mint az elefánt japán változata."

"Diplomata az, aki úgy tud elküldeni a fenébe, hogy szinte várod, hogy indulhass."

"Hirosima '45, Csernobil '86, Windows '95..."

"A szerencseszámom a 2195718935. Keresd mindenhol."

"Ebben az országban négy emberből egy zavart elméjű. Gondolj csak három legjobb barátodra - ha ők rendben vannak, akkor te vagy az."

"Ne gondolkodj.
Ha gondolkodtál, ne mondd el.
Ha elmondtad, ne írd le.
Ha leírtad, ne írd alá.
Ha aláírtad, ne csodálkozz..."

"Ha tilosban parkolsz, ne kapcsold ki az ablaktörlődet. Mozgó ablaktörlő alá nem lehet betenni a büntetőcédulát..."

"Ne feledd, ha valaki felbosszant, az arcodon 42 izom rándul össze. De csupán négy izom kell ahhoz, hogy kinyújtsd a kezed, és pofán vágd vele az ilyen s*ggfejeket."

"A sör lassan butít, de nem baj. Én ráérek..."

"Az első dolog amitől megszabadul az ember egy fogyókúra során, az a jó kedve!"

"Bármely egyszerű probléma megoldhatatlanná fejleszthető, ha eleget töprengünk rajta."


És most álmodj szépeket! 

Új Kor Klub 

komment

Címkék: blog élet humor idézet nevetés


süti beállítások módosítása