Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Nem vagyok itt! Hagyj üzenetet!

2007.08.30. 07:39 :: lyza


NEVESSÜNK!!!!!!!!! 

 

" Halló, valószínűleg itthon vagyok, csak valakivel nem akarok beszélni. Amennyiben hagysz üzenetet és én nem hívlak vissza, akkor az te vagy."

" Kérjük, hagyjon üzenetet. Egyúttal szeretnénk közölni Önnel, hogy jogában áll hallgatni. Minden, amit ezután mond, rögzítésre és felhasználásra kerül."

 "És a hetedik napon megpihent, kikapcsolta telefonját, és most nem éred el. "

" Köszönjük, hogy a 138-4785-ös számot hívta. Ha Balázzsal szeretne beszélni és telefonja tone üzemmódban van, nyomja meg az egyes gombot. Ha Timivel szeretne beszélni, nyomja meg a kettes gombot. Ha téves kapcsolás, nyomja meg a hármas gombot. Ezek a gombok egyébként semmit nem jelentenek, de a gombnyomogatás jól megnyugtatja az embert, és legalább úgy tűnik, mintha nagy telefonrendszerünk lenne. "

" Ez nem üzenetrögzítő, hanem telepatikus gondolatrögzítő készülék. A sípszó után gondoljon a nevére, arra, hogy miért hív, és a számra, ahol elérhető. Én pedig gondolkodni fogok azon, hogy visszahívjam-e. "

" Halló, Ön a Hatodik Érzék Nyomozóirodát hívta. Tudjuk, ki Ön, és mit akar, így a sípszó után tegye le a kagylót. "

" Kedves felem! Jelenleg nem emelhetem fejemhez kedvenc telefre-szerkezetem, de engedelmeddel felveszem neved, s tervedet velem. Esetleg kedvedet leled, keress heves, s egyszer emberedre lelsz!"

" Sajnálom, a hívott szám nem létezik. Hívja a tudakozót. "

" Ez a 934-2435. Ezt a készüléket bizományiban vettük. Megpróbálhat üzenetet hagyni, de nem biztos, hogy felveszi a gép. Ha nem hívjuk vissza, az azt jelenti, hogy nem működött!"

" Hello! Van egy jó hírem, meg egy rossz. A jó az, hogy itthon vagyok. A rossz az, hogy én vagyok az üzenetrögzítő. "

" Mobil hangposta: "Hello! Most éppen otthon vagyok, de hagyj üzenetet, és ha elmegyek, felhívlak.!"

komment

Címkék: blog telefon élet idézet üzenet

süti beállítások módosítása