Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Furcsa dolgok az életben...

2007.09.24. 18:08 :: lyza

Nem szokatma személyes bejegyzéseket írni  ezen az oldalon, most mégis valami erre kényszerít.

Akik régi látogatói a blogomnak tudják, mekkora öröm volt számomra, amikor végre nagysokára a semmiből, mindenfajta segítség nélkül megszületett a honlapom. ( Új Kor Klub)

Anno, a nagy mélységben és kilátástalanságban felkértem egy céget, hogy készítse el a honlapot. Nem mondtak rögtön nemet, jött a nyögve nyelős huzavona. Nem lett belőle semmi. Közben-hiszek a vonzás hatalmában-mégis csak megcsináltam (jól-rosszul).

Tegnap megkerestek telefonon, sajnálják, hogy végül nem jött létre a weboldal, de most pályáznak, ismerik a honlap látogatottságát ( 3 hónap alatt 9 500 látogató, több mint 20 ezer oldal letöltés) ugye adnék egy igazolást arról, hogy ők megterveztek, támogattak egy non-profit weboldalt. 

Életemben nem gondolkodtam még ennyit. Aztán úgy döntöttem: legyen. Aláírtam a papírokat.

A legnagyobb elégtétel számomra, hogy amiben ők nem hittek, én valóra váltottam.

Most azt kérded: hazudtam-e? Nem. Ők kivárásra járszottak, én meg akartam valósítani azt, ami engem és másokat is élet. Elégtételt akartam, s megkaptam. Mert a honlap úgy működik, hogy engem ebben soha, senki nem segített. Hittem abban, hogy új életszemlélettel, új gondolatokkal kivezető utat mutathatok. S ma már nem félek attól sem, hogy  leírjam: mi vitt  a pánikbetegségig, s mi hozott ki onnan.

Saját magam.

komment

Címkék: blog élet én pánik


süti beállítások módosítása