Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Az Itt és Most pillanata

2008.02.06. 13:53 :: lyza

Két csodálatos üzenet mára. Ezt kaptam a belső hangomtól, az Univerzumtól, Istentől, vagy nevezd ahogy akarod.Két hatalmas bátorítás, amit Itt és Most megosztok Veled. Készen állsz. Készen arra, hogy az lehess, azzá válj, amire születtél. Minden erő és minden esély itt van melletted. Ez a MOST pillanata. Élj vele! Ezek ritka pillanatok. Akár el is mehetsz mellette. Én azt kívánom: ÉLJ VELE!

Ime hát a két üzenet:
-Sóvárgás
-Érettség

Oszd meg ezt a két üzenetet mindazokkal, akik fontosak számodra. Üzend nekik, hogy élni szép, élni jó, s egyszeri és megismételhetelen csodaként születtünk a világra.  Mindannyian.

--
"Amikor megszülettél sírtál, a világ pedig örvendezett. Úgy éld az életed, hogy amikor meghalsz, a világ sírjon, te pedig örvendezz."

Új Kor Klub
Zsóka

komment

Címkék: blog élet depresszió pánik életmód gondolatébresztő

süti beállítások módosítása