Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Gyönyörű tavasz van! - Oldódj fel a szeretetben!

2008.04.22. 12:22 :: lyza

Tavasz van! Gyönyörű tavasz van! Testet, szivet melengető napfény! Miről is szólhatna a mai üzenetem, mint a szeretetről, a szerelemről!


Egy csodálatos idézetet választottam Neked, melyet én nagyon szeretek. Szeretem, mert minden szava igaz. Mert megmutatta, hogy mit csináltam eddig rosszul. S hogyan tegyem, hogy jó legyen!
Kattints ide:



-A szerelem szabadsága

S ha már ilyen gyönyörű tavasz, teljes megújulás, a honlapom is megújult. Bővült egy új menűponttal, a

 -Fogyisulival,

ahol naponta találsz bevált ötleteket ahhoz, hogyan fogyhatsz szenvedés nélkül -ráadásul úgy, hogy nem szeded vissza a fölös kilóidat. Ha pedig azon aggodalmaskodsz, nehogy elveszítsd meglévő alakodat, akkor azért érdemes elolvasnod. Mindezt természetesen, könnyedén, lazán teheted. Persze nem holnapután lesz tökéletes az alakod, de amit elérsz az tartós lesz. Garantálom. Ezt egészíti ki az Egészségkonyha a folyamatosan bővülő receptekkel.


Bővült a honlap egy kereső elemmel, valamint egy üzenőfallal. A keresőben ha beírod a keresett kifejezést egy listát kapsz, hogy ezzel kapcsolatosan milyen bejegyzéseket találsz, s válogathatsz kedvedre. Ha valamit nem találsz, de érdekelne, akkor azt e-mailben küldd el, s legközelebb már ahhoz is találsz anyagot. Több bejegyzés alatt megtalálod a
Szólj hozzá
elemet. Itt elküldheted, megoszthatod a gondolataidat a többieknek az olvasottakkal kapcsolatosan.

A honlapon még egyéb sok-sok változás is lesz!


Végezetül fogadjátok szeretettel aliasdj, Laci nagyon szép dalszövegét, melyet meg is hallgathatsz:


Kattints ide:

Legyen boldogság, béke és szeretet a szívedben!

Katona Klári : Vigyél el

KépeslapKépeslapKépeslap

Ez a részem az egészből, szép, szép, szép
nem is jár több a kevésből
nekem sírni nincs okom
nem is értem azt, hogy mi kell még,
még, még, még
ez egy napsütötte, vidám kép
és ezt mindig nézhetem
mert amit látok, nézhetem

vigyél el, az a jó, ha meg se kérdezel
hogyha kézen fogsz és elviszel, vigyél el
vigyél el, mikor elköszönni nem lehet
mikor elszkadni nem merek, vigyél el

minden úgy van, ahogy kivántam, jól, jól, jól
magam egyszerűen bezártam
s ahogy kell most vállalom
vannak láncaim a szavakból, jók, jók, jók
vannak álmaim is magamról
hogy a jóból elmegyek
igen elmegyek veled

vigyél el, az a jó, ha meg se kérdezel
hogyha kézen fogsz és elviszel, vigyél el
vigyél el, mikor elköszönni nem lehet
mikor elszkadni nem merek, vigyél el


KépeslapKépeslap
KépeslapKépeslap


 

 

 

Új Kor Klub

 

komment

Címkék: blog élet tavasz klub én szerelem életmód szeretet kor megújulás gondolatébresztő új

süti beállítások módosítása