Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Gondok nélkül

2008.04.24. 10:22 :: lyza

Lehet gondok nélkül élni? Az én válaszom erre az, hogy igen! Minden nézőpont kérdése!

Attól függ, minek látod, ami előtted áll: rettenetes problémának, vagy megoldandó feladatnak? Ha az előbbi mellett döntesz, az összezsugorít, megriaszt, lebénít, cselekvőképtelenné tesz.
Ha a második szerint gondolkodsz, az erővel tölt fel, tettekre ösztönöz.

A legtöbb gond a valóságban nem is létezik - s ha visszagondolsz ezekre, magad sem érted, miért is rágódtál rajtuk annyit, hiszen nagy részük maguktól megoldódott. A sors nagyon kegyes. Dolgozik helyetted is, ha hagyod. A képzelet furcsa játékokra képes: sok dolgot felnagyít, sok dolog mellett elmegy. Kattints ide:

-Gond

S hogy kicsit kiszabadítsalak a napi "gondjaid" közül, egy új menüponttal gazdagítottam a honlapot. Fogadd olyan szeretettel, mint amilyennel összeállítottam Neked! Válassz kedvedre!

-New Age-relaxációs zenék

Mivel nagy sikert aratott az Egészségkonyha, ha felkeresed, sok-sok új finomságot találsz, ráadásul a választék is bővült. Arra kérlek, ha van jó recepted oszd meg velünk, és a Szólj hozzá elemben tedd fel a honlapra. Legyen egy közös szakácskönyvünk!

-Egészségkonyha

Folyamatosan bővül a Fogyisuli cikkeinek száma is. Maga a Fogyisuli azért indult, mert végignézve a hasonló oldalakat rengeteg kínlódásról olvastam, s a vége az lett, hogy mégiscsak visszajöttek a kilók. Van, akinek az egész élete a fogyókúrázással telik, van aki attól retteg, hogy elveszíti az alakját: értük, nekik szól. Éppen ezért arra gondoltam, megosztom Veled mindazt, ami személyes tapasztalatom, hiszen három csemete után is 54 kg vagyok és soha nem gyötörtem a testem!

-Fogyisuli

Szeretnélek arra kérni, hogy az üzenőfalunkra tedd fel észrevételeidet, javaslataidat, ötleteidet. Ezzel hozzájárulsz ahhoz, hogy a honlap még hasznosabb, még tartalmasabb legyen. Ha erre időt szánsz, azt köszönöm!

S hogy megalapozzam mára a jókedvedet, nézd meg a mellékletet, melyet szintén a honlap látogatójától kaptam.
(Egyben arra kérnék mindenkit, aki anyagot küld az Új Kor Klubnak, hogy üzenetében tüntesse fel, megjeleníthető-e a neve? Jómagam nagyon szeretném, de személyiségi jogokat nem szeretnék sérteni. Lehet egy általad választott becenév, bármi.)

Egy tanulságos történet, melyet szintén e-mailben kaptam:

-Szeretet történet

Kívánok Neked gondtalan napot, felhők nélküli napsugaras eget fölötted és benned.

ÚJ KOR KLUB

komment

Címkék: blog élet én depresszió pánik gondolatébresztő

süti beállítások módosítása