Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Fény és árnyék -értékeink

2008.05.14. 13:21 :: lyza

Fényben élni azt jelenti, hogy nem futsz önmagad elől. Elfogadod magad itt és most olyannak, aki vagy. Ez az origó. A kezdőpont.
Még akkor sincs honnan indulnod, ha nem tetszik az a kép, amit magadról látsz. Ez van. Ahhoz, hogy közeledni tudj magadhoz, hogy megtaláld azt, aki régen elveszett, s azóta is hiányzik, a csöndet kell válaszd. S ebben a csöndben csak figyeld magad. Őszinték a tetteid, a mosolyod, az érintésed? Vagy színjáték, önmagaddal szembeni színjáték az egész? Mert ha nem igazi belsődből fakad, akkor ez hamis, önemésztő játszma. Ki vagy valójában? Valóban az vagy, akinek most hiszed magad? Akinek mások látnak, s te ezt elhiszed? Vagy belül fényes, tiszta, ragyogó? Melyik az igazi kép?
A folytatáshoz kattints ide:
 
 
Egy könyvet szeretnék ajánlani, amely annak idején sokat segített nekem. Elolvasása után másképp láttam magam. Nem egy masz, egy szürke kisegér voltam többé az emberek között, hanem elkezdtem élni. Ismertetőjéhez kattints ide:
 
 
S végezetül egy csodálatos idézet az életünkről. Hol hibázunk? Hol csúszunk el? Miért járunk körbe-körbe? Mit teszünk helytelenül? Ki irányít? Mi, vagy minket irányítanak? Kattints ide:
 
 
Ezzel a gyönyörű meditatív zenével kívánok Neked nagyon szép napot!
Kattints a címre!
 
 

komment

Címkék: blog élet én depresszió pánik idézet fény gondolatébresztő árnyék


süti beállítások módosítása