Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Fájdalom, vagy boldogság?

2008.06.02. 11:35 :: lyza

"Hiszen sokszor tévedünk. Ha megbántunk valakit, elsősorban magunkat bántjuk, s ha bennünket bánt valaki, saját magát bántja. Tévednünk lehet. A feloldozás az, a megbocsátás az, amikor ezt kimondjuk magunknak: tévedtem. "

Ahhoz, hogy boldogok lehessünk, először a fájdalmainkat kell letennünk. Amíg ezt nem tesszük, állandóan a nyomunkban lesz, kísérteni fog nappal és éjszaka, életünk minden pillanatában. Sokáig én sem hittem, hogy megszabadulhatok a sok-sok belső tüskétől. Aztán rájöttem a titokra: Nem elrejtenem kell, hanem felszínre hozni. Megtettem. S megváltozott az életem. Erről szól a következő írásom:
 
-Éld meg, és engedd el! (Kattints a címre!)
 
A mai üzenetekben a szenvedésünkről olvashatsz, miért is válik állandó társunkká az életünk folyamán? Tehetünk-e ellene, vagy tehetetlenek vagyunk?
 
-Szenvedés (Kattints a címre!)
 
Több újdonságot is találsz a honlapon, ezzel szeretnék örömet szerezni Neked, hogy jól induljon, és jól is teljen a heted. Régóta nagy kedvencem Jean-Michel Jarre a csodálatos zenéjével, mellyel egy teljesen más, egy igazi világba varázsol el. Így egy külön menüpontban összegyűjtöttem sok-sok szép zenéjét, olvashatsz az életéről is.
Az oldalon, címekre kattintva meghallgathatod a zeneszámokat.
 
-Jean-Michel Jarre (Kattints a címre!)
 
Egy másik új oldal azt igyekszik bemutatni, mennyi mindenre képesek vagyunk, csodálatosak vagyunk, csodákra képesek. Mindkét videót kaptam, külön köszönet a küldőiknek. Az első nagyon megrázott, aztán erővel töltött el. Szerintem mindkettő nagy meglepetés lesz számodra.
 
-Csodáink (Kattints a címre!)
 
Megújult az Idézetek oldal is, a régi idézetek helyén újakat találsz, melyek a szeretetről szólnak. Ha valamelyik megtetszik, képeslapként is elküldheted. Ez a menüpont a héten még bővül.
 
-Idézetek (Kattints a címre!)
Kívánom Neked, hogy tedd le a fájdalmaidat, engedj el mindent, ami bánt, legyen üres a hátizsákod az örömök gyűjtésére!

komment

Címkék: blog élet gondolat fájdalom idézet szenvedés életmód gondolatébresztő harmónia új kor klub


süti beállítások módosítása