Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Szeretnélek szabaddá tenni!

2008.06.26. 10:08 :: lyza

Azt szoktam mondani, hogy kétféle ember van: az egyik, aki tele van szorongással, félelemmel, a másik, aki nem riad meg a kihívásoktól, természetesnek veszi az akadályokat, s megpróbál rájuk választ adni.

Jómagam is túl sokat szorongtam, túl sokat kételkedtem magamban. Ez vitt el a pánikbetegségig. Nem vettem észre a jeleket, hogy általánossá vált bennem a szorongás, felszabadult perceim már alig voltak. Ennek tapasztalatáról szól az alábbi írásom:

 

-Szeretnélek szabaddá tenni!

 

Azok az erős szelek, amelyek nagyot ütnek, nem valódi ellenségek. Segítenek egységesebbé lenned. Úgy tűnik, mintha gyökértelenné tennének, de az ellenük folytatott küzdelem során versz gyökeret."

 

Hogyan válj szabaddá? Erről szól a következő idézet, melyből a fenti részlet való:

 

-Erős szelek

 

A honlapon nyitottam egy új menüpontot, Hírek címmel. Itt különböző folyóiratok hasznos cikkeit szeretném összegyűjteni számodra.

Kattints ide:

 

-Hírek innen-onnan

 

Kívánok Neked mára is sok apró csodát, örömteli perceket a választott zenével.

 

Ikonik TV presents Ikonik Mandala 12

 

komment

Címkék: blog élet depresszió pánik szorongás idézet életmód gondolatébresztő


süti beállítások módosítása