Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Önmagad megtalálni

2008.07.03. 19:25 :: lyza

 
Önmagunkat kell megtalálnunk, s abban a pillanatban minden könnyűvé válik. Mindegy, hol jársz ebben a keresésben, maga a keresés is könyeddé tesz. Bátorrá. Erőssé. Mert fontossá válsz magad számára, amit eddig talán sosem éreztél.
 
Nem ígérem, hogy könnyű lesz ez az út, gödröktől és göröngyöktől mentes. Csak azt ígérem, hogy sok boldog és békés pillanatot hoz az életedbe.
 
Az út nekem sem volt könnyű, de minden pillanata felszabadó, egy-egy lépés a szabadság felé. De volt, aki elindított. S vannak, akik ma is kísérnek.
 
"Mindazt, amit az életről tudok, tőle tudom. Ő mutatta meg, mi az érték és mi nem. Ő mutatta meg, mi fontos és mi nem. S tudom, hogy odafentről most is vigyáz rám. Rajongásig szeretett és rajongásig szerettem. Pici volt és törékeny, s emlékszem, kamaszként hányszor kaptam ölbe, megpörgetve: mami, te egy tollpihe vagy! Tollpihe volt, hihetetlen lekierővel. "
 
A teljes szöveget itt olvashatod:
 
 
"A legjobb barátod, legszorosabb szövetségesed. a leghűségesebb társad és a legbölcsebb tanácsadód is te magad vagy önmagadnak. "
 
 
És ez valóban így van!
 
A teljes szöveghez kattints ide:
 
 
 
A mai meglepetésem számodra: bővítettem az instrumentális zenéket, most egy kicsit más műfajt találsz a megszokottól. Itt meghallgathatod:
 
 
A hírekben pedig egy érdekes gyógymódról olvashatsz, engem is meglepett. Nem kívánom, hogy egyszer szükséged legyen rá, de jó tudni! Itt olvashatod:
 
-Nem köhöghetjük ki a túlélést
 
Kívánok Neked napfényben és örömökben gazdag napot!

komment

Címkék: blog élet depresszió pánik szorongás idézet életmód szeretet magány gondolatébresztő barát


süti beállítások módosítása