Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

A különleges félelem

2008.07.26. 19:53 :: lyza

Kicsit késve érkezik a mai bejegyzésem, mentségemre szolgáljon, hogy a tündéri lányom névnapját ünnepeltünk, melyre nagy-nagy szeretettel készülődtem.
 
Előszöris lépj be a honlapra, s kérlek, ne zárd be a megnyitott oldalt, mert akkor újra és újra be kell majd lépned. (Ha egy megnyitott oldalt bezársz, azzal bezártad a honlapot is.)
Itt beléphetsz: (Ha még nem regisztráltál, itt arra is van lehetőséged.)
 
-Új Kor Klub
 
A mára választott idézet arról a félelemről szól, amikor új útra lépünk, új utakon indulunk el. Ismeretlen tájon járunk, ismeretlen talajon lépkedünk, nem tudjuk, mit is hoz az életünkbe ez a változás. Alapvetően változik meg körülöttünk minden új helyzetek, új emberek jönnek.
 
"Az egy jófajta félelem, amelyről nem tudod pontosan, micsoda. Egyszerűen azt jelenti, hogy valami ismeretlen határára jutottál."
A teljes idézetet itt olvashatod:
 
-A különleges félelem
 
Azoknak, akik szeretik a jó könyveket, felújítottam a könyvajánlókat. Válassz a címek alapján, s amelyik megtetszik, annak a tartalmát is elolvashatod.
Itt találod őket:
 
-Könyvajánló
 
Búcsúzóul pedig a szép álmaidhoz a következő zenét választottam, gyönyörű képekkel:
 
-Zen Getaway

komment

Címkék: blog élet idézet gondolatok életmód gondolatébresztő

süti beállítások módosítása