Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Életöröm

2008.07.31. 15:47 :: lyza

Az élet mindig örömtelivé tehető. Széppé varázsolható. A kérdés az, hogy  a szépsége iránti vágyat hordozd magadban, a boldogság kapuit keresed-e, vagy csak átvergődsz az életen.

Ehhez kötődik a mai bejegyzésem.

Azzal kezdem, hogy egyszerűbbé tettem a dolgod, átszerkesztettem a honlapot, s a bejegyzések olvasásához nem kell belépjél, hanem rögtön a címre kattintva már olvashatod is. Remélem, ezzel sikerül a mai napodba egy kis örömet csempésznem.

 

Többen írtátok, hogy a tegnap az írásom linkjét elfelejtettem betenni. Most pótolom, itt olvashatod teljes terjedelmében:

 

-Adj esélyt!

 

 

 

Mára egy olyan idézetet választottam, melyen érdemes elgondolkodnod, s megnyugtató a lélek számára is. A tisztaságról szól. Arról, hogy mindig is tiszták voltunk, vagyunk, leszünk, bármi is történt és történik velünk.

Itt olvashatod:

 

- Tisztaság

 

S a mai bejegyzésemet ezzel a zenével teszem ma számodra hangulatosabbá:

 

-Meditation Music For the Mind

 

A további oldalak böngészséséhez itt beléphetsz a honlapra:

 

-Új Kor Klub

 

Itt és most elnézést kérek Tőled a tegnapi szétszórtságomért, de hát nekem sem minden napom egyforma!

 

Legyen csodálatos napod!

 

 

komment

Címkék: blog élet depresszió pánik szorongás idézet gondolatok életmód gondolatébresztő

süti beállítások módosítása