Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Nyitottság: Menny és pokol

2008.11.05. 08:58 :: lyza

Engedd, hogy jöjjön a szél, engedd, hogy jöjjön a nap - mindent fogadj szívesen. Amint egyszer ráhangolódtál, hogy nyitott szívvel élj, sosem zárulsz be többé. De kell egy kis időt rászánnod. És neked kell elérned azt a nyitottságot, máskülönben újra bezárulsz.”

 

Egyik kedvenc idézetem. S bevallom, nehezen tanultam meg igazán nyitott szívvel élni. Sokszor aggódtam. Sokszor féltem. De rájöttem, - s azóta szorongásaim, félelmeim elmúltak – hogy csak így érdemes! Mert persze, sokszor a szemét is beszáll az ajtómon-ablakomon, viszont az öröm is, a boldogság is. Lassan-lassan megtanultam, hogy minden része a létezésemnek. Minden, ami megérint egy-egy új út lehetősége, lehetőség a tapasztalásra, önmagam felfedezésére. S ez már önmagában öröm!

 

A teljes idézetet itt olvashatod:

 

Nyitottság

 

„A menny és pokol itt van a mindennapjainkban, hiszen van, amikor szárnyalunk, van, amikor szárnyaszegetten vergődünk. Az élet így teljes, így egész. S ha erre gondolsz, ha egyszer ezt megérteted magaddal, sok-sok tehertől megszabadulsz. Ha, magasra szállsz, ha mersz földöntúli boldogságot érezni, akkor ez a pillanat a mélységben is eszedbe fog jutni. S tudni fogod, hogy az élet minden pillanatban változik, valamit meg kell tapasztalnod most, ott a mélyben, s ez a tapasztalat is gazdagabbá, teljesebbé tesz. Odafenn szárnyalva pedig tudni fogod, hogy ez a boldogság jár neked, s belemerülsz minden pillanatban, ameddig csak tart, Semmi sem tart örökké: sem a fenn, sem a lenn. Állandóan váltakozik.”

 

A teljes szöveget itt olvashatod:

 

Menny és pokol

 

Nem féltünk semmitől,
Bár száz tervünk összedőlt.
Mi mégis észrevétlenül
Tűrtük, hogy arcunkra ránc kerül,
De néha éber alkonyokon
Tudtuk, hogy vár ránk a nyugalom.

Ilyenek voltunk, vadak és jók,
Bűnösök közt is ártatlanok.

Ilyenek voltunk, és marad egy jel,
Amit itt hagyunk, ha indulni kell.”

 

Ez pedig a hétre választott dalból vett idézet.

 

Itt meg is hallgathatod!

 

Kívánok Neked bátorságot, nyitottságot, sok újdonságot és örömöt az életedben!

 

 

 

komment

Címkék: blog zene élet depresszió pánik idézet öröm boldogság életmód pokol szomorúság menny

süti beállítások módosítása