Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Bátorság vagy félelem?

2009.02.08. 11:08 :: lyza

A mai bejegyzést azzal kell kezdenem, miért is nem írtam eddig.

 

 Az igazság az, hogy kicsit elfáradtam, s útkereszteződéshez is értem: merre és hogyan tovább? Ilyenkor bevallom, szükségem van a csendességre, az elmélyülésre, a magányra. Írhattam volna olyan dolgokat, amik nem belülről fakadnak, de ettől sokkal jobban becsüllek Téged is és magamat is. Nézd ezt el nekem.

 

Ma a bátorságról beszélgetünk. Mi is a bátorság? Félelemnélküliség talán? Hiszen mindannyiunkban vannak félelmek, szorongások, kisebbek vagy olykor nagyobbak. Úgy gondolom, a bátorság a félelmekkel való szembenézés. Ahogyan nem futhatsz el az árnyékod elől, úgy nem futhatsz el a szorongások elől sem. Minél inkább futsz, annál nagyobbnak tűnik.

 

Mindannyiszor, ha valami nagyon jó, ijesztő is, mert felismeréseket hoz. Bizonyos változások felé erőltet. Elvisz a meredély szélére, ahonnan, ha visszalépsz, sosem bocsátod meg magadnak.”

A teljes szöveget itt találod:

 

Belépés a félelembe

 

Nem kell aggódnod azon, ami ma nem sikerül. Talán még nem értél meg rá, talán ma még örülni sem tudnál annak, ha sikerül, talán ma még nem tudnál mit kezdeni vele. Minden vágyunk akkor válik valósággá, ha felnőttünk hozzá, ha szívünk, lelkünk nyitott.”

A gondolatokhoz kattints ide:

 

Sohase félj!

 

A honlapunk bővült egy új menüponttal. Minden hétre kiválasztunk egy-egy gondolatot, mely vezérfonala lehet egy új hétnek. Ezen az oldalon várjuk a te gondolataidat is: mit üzennek Neked a heti sorok? Milyen gondolatok fogalmazódnak benned ezzel kapcsolatosan? A képre kattintva pedig egy meglepetés vár!

 

Itt találod!

 

Szépen bűvül az idézetgyűjteményünk is, köszönet érte mindazoknak, akik elküldték a szép sorokat. Most már szerkesztett formában is megnézheted, a bővítheted te is!

 

Idézetek

 

Kívánok Neked gyönyörű hetet.

 

Legyen fény a lelkedben, szeretet a szívedben.

 

 

komment

Címkék: blog élet én depresszió pánik szorongás idézet félelem gondolatok boldogság bátorság gondolatébresztő


süti beállítások módosítása