Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Hogyan lehetsz elégedett?

2009.02.15. 13:28 :: lyza

Új hetet kezdünk. Hogyan telik majd? Ott folytatjuk, ahol az előzőt abbahagytuk, vagy esetleg van, amiben változtatni szeretnénk?

 

„Hogyan is érheted el, hogy elégedett legyél önmagaddal? Az élettel? A világgal?

Hogyan érheted el, hogy ne zaklasson sohasem a miért éppen így tettem, miért épp így mondtam, miért épp így éreztem gondolata?”

Erről itt olvashatsz:

 

Elégedettség

 

„Akárhol vagy, az mindig a kezdet. Ezért olyan csodálatos, olyan fiatal, olyan friss az élet.”

A gondolat folytatását itt találod:

 

Kezdet

 

Erre a hetünkre Márai Sándor gondolatait választottam vezérfonalként. De egy kellemes meglepetés is vár ezen az oldalon!

 

Heti gondolat

 

Kívánok Neked elégedettségben gazdag hetet, teljél el szeretettel és büszkeséggel önmagad iránt.

 

Legyen fény a lelkedben, szeretet a szívedben!

 

 

komment

Címkék: blog zene élet depresszió pánik szorongás idézet gondolatok életmód gondolatébresztő elégedettség

süti beállítások módosítása