Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Örömökben gazdag hetet!

2009.03.02. 10:00 :: lyza

Szeretnék békességes, boldog új hetet kívánni Neked. Erről szólnak az alábbi gondolatok is.

 

„Légy pozitív, és örülj többet, nevess többet, táncolj többet, énekelj többet. Légy egyre vidámabb és vidámabb, lelkesedj az apró dolgokért, még a legapróbbakért is. Az élet apró dolgokból áll, s ha vidámságot tudsz vinni az apró dolgokba, az egész csodálatos lesz.”

 

A teljes idézetet itt olvashatod:

 

Öröm

 

Várjuk a tavaszt, az újjáéledő természet csodás látványát. Ehhez válogattam Neked gyönyörű zenékett a Zeneszobánkban a Tavaszváró menüpontban.

 

Tavaszváró

 

Az e heti gondolatot Richard Bachtól kölcsönöztem magunknak. Itt találod:

 

Heti gondolat

 

Bízom abban, hogy már kipróbáltad a szeretet meditációt, s beléptél a belső szobádba is. Ma egy egyszerű és könnyű „gyakorlattal” bővítettem a sort.

 

Kattints ide!

 

A Vendégkönyvünkbe Valeri írt csodaszép gondolatot és jókívánságot. Itt olvashatod:

 

Fórum

 

Szeretettel ajánlom figyelmedbe egyik új klubtársunk, Irén blogját! Az életmódról szól, üdítő és tanulságos. Blog íróinkat itt találod:

 

Kattints ide!

 

Legyen fény a lelkedben, szeretet a szívedben!

 

 

 

 

komment

Címkék: blog fórum zene élet tavasz videó depresszió pánik szorongás idézet öröm életmód

süti beállítások módosítása