Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Anyák napján

2009.05.03. 10:16 :: lyza

Mikor is beszélgethetnénk a feltétel nélküli szeretetről, ha nem ma, az Anyák napján?

 

A szeretet egyszerűen azt mondja: "Légy önmagad. jó vagy úgy, ahogy vagy. Csodálatos vagy úgy, ahogy vagy." A szeretet elfogad.”

 

A gondolatokhoz kattints ide!

 

Sokáig keresgéltem a Köszöntőhöz, s végre rátaláltam, arra gyönyörűségre, melybe még ma is beleborzongok, ha elolvasom. Ezt szeretném megosztani veled.

 

Itt találod!

 

Az Anyák napja számomra kicsit más, mint a többi ünnep.  Én ezen a napon a gyermekeimet ünneplem, hiszen az, hogy anya lehetek, nekik köszönhetem. Az erről szóló gondolataimat itt találod:

Anyának lenni

 

S ha szeretnél egy szép vallomást elküldeni a gyermekednek, gyermekeidnek, a mai videónk segítségedre lehet ebben.

 

Itt találod!

 

Kívánok szeretetben gazdag Anyák napját minden anyukának, leendő anyukának, nevelőszülőnek! Kívánom, hogy ez a szoros kötelék végig kísérje mindenki életét, boldogságban, egymás elfogadásában, megértésében.

 

Legyen fény a lelketekben, szeretet a szívetekben!

 

 

 

 

komment

Címkék: blog zene élet én videó ünnep gondolat depresszió pánik idézet félelem gondolatok életmód gondolatébresztő anyák napja anyák

süti beállítások módosítása