Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Csak kezdd el!

2009.05.18. 11:33 :: lyza

Mára a következő mottót választottam maguknak:

 

„Bármihez, amit megtehetsz vagy megálmodsz... fogj hozzá! A merészségben zsenialitás, erő és varázslat rejlik.” (Goethe)

 

Minden, amit megálmodunk, már van. Csak hinnünk kell benne, hogy valóra is válik. Hinnünk kell abban, hogy megérkezik abban a pillanatban, amikor megértünk rá. Tehát: álmodj és higgy! És egy pillanatra se engedd meg, hogy eltántorítsanak az álmaidtól.

 

A valódi bátorság, a valódi harc nem kívül zajlik. A valódi harc belül zajlik, ez egy belső győzelem.”

 

A gondolatokhoz kattints ide:

 

Mesterré válás

 

S hogy minden napod jól induljon, egy apró gyakorlat. Próbáld ki, roppant hatásos!

 

Nevetés

 

Mára a következő videót választottam. Számomra a határtalan szabadságot, a létezés lüktetését, gyönyörűségét sugallja. Remélem, neked is tetszik majd.

 

Kattints ide!

 

 

Legyen fény a lelkedben, szeretet a szívedben!

 

komment

Címkék: blog zene élet gondolat idézet gondolatok meditáció életmód gondolatébresztő nevetés


süti beállítások módosítása