Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Ha neked is fontos a Föld: felhívás

2009.05.31. 12:22 :: lyza

Mindig van lehetőségünk arra, hogy tegyünk valamit azért, ami fontos számunkra. Mindig van lehetőségünk arra, hogy megőrizhessük azt, ami itt e földi létezésünkben a legfontosabb: életterünk, a Föld maga. Már oly sok sebet ejtettünk rajta, nemtörődömségből, kényelemből, pénzért, hatalomvágyból, hogy felsorolni nehéz lenne. Eljött az idő, amikor mindannyiunknak fontos, hogy lépjünk, eljött az idő, hogy mi viszonozzuk mindazt a gondoskodást és szeretetet, amit tőle kaptunk.

 

Egy felhívást kaptam ma, s bocsássa meg nekem a mozgalom elindítója, hogy szövegét kicsit átfogalmaztam. Olyan Új Kor Klubosra.

 

Biztos emlékszel még, milyen mozgalom indult az esőerdők megmentésére. S a mozgalom sikeres volt! Ugyanezt kell tennünk, itt és most, a Pilisért, Dobogókőért. Ne engedjük meg, hogy hozzá nem értő, csak a hasznot néző emberek tönkre tegyék azt, ami éltető elemünk!

Íme, a felhívás szövege:

 

Megmentjük Dobogókőt!

 

(Az eredeti üzenetet már csak azért sem tudtam továbbítani, mert nem fért volna bele a napi üzenetküldési keretembe.)

 

S ehhez a felhíváshoz választottam egy videót is. Egy gyönyörű dal, természetesen a magyar szövegét is olvashatod, miközben hallgatod a zenét. Remélem, téged ugyanúgy megfog majd ez a dal, mint engem annak idején, és most is, ha hallgatom:

 

Kattints ide!

komment

Címkék: blog élet én föld gondolatok életmód gondolatébresztő felhívás létezés

süti beállítások módosítása