Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Valóban ekkora a baj? H1N1

2009.12.19. 14:08 :: lyza

Bár megfogadtam, nem írok többet erről a csodás H1N1-ről, most mégis rákényszerülök. Mert elgondolkodtam azon a pszichikai terroron, ami zajlik. A hazugságokon.

Elöljáróban, íme, egy ma megjelent cikk, mely mindent elárul:

 

http://www.nethirlap.hu/cikk.php?cikkid=33913

 

Na, most én nem tudom, melyik ez a 208 ország, s mennyi az összlakossága. De feltételezem, hogy balesetekben többen hunynak el, mint 10 000 ember. Az pedig köztudott, hogy a hagyományos influenzában TÖBBen kapnak szövődményt, mint ettől a gyönyörűségtől. Mégsem volt, hisztériakeltés.

A másik, ami elgondolkodtatott, s tisztelettel kérdezném az egészségügytől: ha valóban ekkora a baj, ekkora a veszély, miért nem ingyenes és kötelező a védőoltás?

Igaz, akkor úszik a nyereség!

Én Budapesten élek, s úgy gondolom –igaz, laikusként-, hogyha valahol tombolhatna a járvány, hát éppen itt, Budapesten. Már csak a tömegközlekedés miatt is. Érdekes dolog, hogy a mindennapokban ez még sincs így.

Olvasom: ezt az influenzát nem képes az immunrendszerünk kivédeni. Nem igaz. Írhatnám azt is, hazugság. Magamon tapasztaltam. Igaz, jól megfáztam, lázas is voltam. Viszont évek óta vigyázok az egészségemre, mindent megteszek a megelőzés érdekében – pénzbe kerül, nem vitatom, de inkább erre költök, mint gyógyszerekre.

 

A világ normálisan gondolkodó része mindent megtesz az emberek megvédése érdekében, a megelőzést szorgalmazva. Ehhez gyűjtöttem most ki két cikket, érdemes elolvasnod őket. Itt találod:

 

A legjobb védekezés: az immunrendszer optimalizálása

 

5 vegyszermentes trükk influenza és H1N1 ellen

 

Szeretném kihangsúlyozni: a sorsáról mindenki maga dönt. Ha oltás párti vagy, oltass. Minden tiltakozásom ellenére mindhárom csemetém beoltatta magát. Ennyit tesz a jó reklám. Én nem reklámozok semmit, csak megmutatom az érem másik oldalát.

 

Mint tudjuk, a zene gyógyít. A mai zenével szeretnélek kicsit visszavinni a nyárba, s kívánom, töltődj fel energiával a zene hangjaira.

 

Kattints ide!

 

 

Társoldalaink:

 

Új Kor Klub képeslapküldő  (naponta frissül!)

Új Kor Klub-MOKSA - Elixír (A megrendelés menüpontban új CD-kel!)

komment

Címkék: zene élet én betegség egészség gondolatok gondolatébresztő influenza természetes :gyógymódok

süti beállítások módosítása