Önismeret - önmegvalósítás

"Az egyetlen, aminek értéke van, ha magadat adod,és az egyetlen célkitűzés, amit hajszolni érdemes, hogy megtudd, ki vagy valójában."

Friss topikok

  • dzsivan: egy emberke vagyok osho tanitványai közül 1989 ben kaptam ezt a nevet dzsivan nishan 95 töl tarto... (2010.01.27. 13:11) Extázis
  • Kaga: Mégis, a világot nem te alkotod, de a világodat formálhatod. Azáltal, ami körülvesz, mert a környe... (2009.11.12. 14:06) Szívedből
  • Angel7001: Igen, nagyon fontos, hogy jól induljon a nap! :) (2009.11.02. 20:34) Harmónia
  • Angel7001: Jó téma, én is éppen erről elmélkedem Már-már eljutottam oda, hogy felismerem ezeket az érzelmeket... (2009.06.07. 00:42) Ragaszkodás
  • tsend: Biztonsággal állítom, hogy már pedig bizonytalanság sincs... csak kaland ;) Legyen az akár épp elm... (2008.11.05. 00:30) Biztonság

Ha fejlődni szeretnél

2010.07.30. 14:01 :: lyza

Az lenne a jó és egészséges testnek, léleknek, ha minden nap egy órát magadra, kizárólag magadra fordítanál. S hidd el nekem, ez a befektetett idő busásan megtérül a mindennapjaidban.

 

A mai sorokat ennek jegyében állítottam össze.

Kezdjük Eckhart Tolle soraival. Ezen az oldalon sok-sok, egyszerű gyakorlatot találsz a fejlődésedhez.

Kattints ide!

 

Sri Chinmoyt már többször említettem, hiszen az ő könyve alapján tanultam meg meditálni, s ez sokat segített, terelgetett az utamon.

Módszere nagyon egyszerű, most két meditációval ismerkedhetsz meg: Válj a lélekké, s A belső láng meditációval. S hogy mindez könnyebb legyen számodra, választottam hozzá zenét is.

Itt találod!

 

Mélyen belül szeretnél eljutni a teljes önmegadásig, ahol minden aggodalmad feloldódik, és egyszerűen megpihenhetsz. De félsz; mindenki fél az önmegadástól.

A mai gondolatokat itt olvashatod:

Önmegadás

 

S a fenti gondolatokhoz ajánlom neked egyik kedvenc meditációmat, mely mindig új energiával tölt fel.

Kattints ide!

 

A többi meditációmat itt találod.

 

S ha a hétvégén szeretnél böngészni a honlapon, ajánlom újdonságainkat:

Online Könyvtár

Meditációk – letöltések

Eckhart Tolle oldala frissítve

 

Kívánok Neked tartalmas, harmóniában gazdag hétvégét.

 

Társoldalaink:

 

Képeslapküldőnk – több száz képeslappal

 

Az élet elixírje –  mely a rezgésszámunk emelésével segít a relaxációban, meditációban

 

Youtube – saját oldalunk

 

 

komment

Címkék: zene élet én hangoskönyv egészség idézet gondolatok meditáció életmód gondolatébresztő könyvek harmónia relaxáció eckhart tolle képeslapok hangoskönyvek új kor klub képeslapküldő letölthető könyvek


süti beállítások módosítása